Четвер, 27.07.2017, 05:36
Український Новокозачин
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [1131]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 180
Статистика
Форма входу
 Каталог статей
Головна » Статті » Мої статті

Щоб не переїли ?

   Соціальний  PR  про майже благодійницькі дії чинної влади чи не головний  засіб в створенні позитивного іміджу її діяльності. У Кіровограді це помітно дуже. Часом дехто просто питає: «А чим влада займається ще крім власної соціально - політичної реклами»? Звичайно і таке питання перебільшення, але не погодитись з тим, що в діях влади присутній  «великий перебір» з рекламою створюваного нею позитиву дуже важко.

  Окремо заслуговує на увагу галас навколо соціального магазину в Кіровограді. На його відкриття, я особисто не пішов, бо великий натовп і таке інше, якщо це не стосується футболу  або ще якогось масового явища є чимось неприродним, віє совком і трохи викликає оскому. Про усі ті дізнався від колег по ЗМІ, а дивитися та аналізувати пішов потім, щоб збагнути що ж вийшло з «гарної справи».  Я оминув вранішні черги вже під магазином, уважно прочитавши ціновий анонс на вітрині з шести  харчових пунктів і завітав до крамниці коли можна було протовпитися, а саме ввечері, коли пенсіонери здебільшого відпочивають.

   Зовнішня реклама на рахунок розмірів цін не підвела, але багато інших товарів булі за цінами. вищими  ніж у сусідніх крамницях. У магазині по-совковому булі присутні «норми від пуску»: «. цукор  лише  два кілограми, яйця лише один десяток».  було багато інших товарів, м'яко кажучи, несоціального характеру, і теж за звичними цінами(наприклад горілка). Невже для зручності?

  Враження від відвідин я мав двояке. Радів при власній бідності з того що придбав десяток дешевих яєць, таку ж олію та цукор, але  «соціальні» плавлені сирки виявилися не тієї якості, мабуть в розрахунку та ті, що смакове сприйняття у пенсіонерів вже інше і для них і таке «піде».

 А вже іншого ранку залишки моєї радості затьмарили повідомлення по місцевому радіо. Виявляється, що крім мене ту крамницю відвідав ще не хто небуть, а сам голова Кіровоградської ОДА Сергій Ларін. І радіо повідомило про ті, що в нього з'явилася ідея ввести для цього магазину «соціальні картки та фіксувати хто скільки чого купляє. Знову картки, як у війну, але надворі ХХІ століття і Партія регіонів. Дівчинка- диктор жваво повідомляла, що про це він повідомив у своєму блозі на сайті »газети «Україна-центр», але завітавши туди, я сам особисто тої «Дурі від влади» не виявив. Мабуть, на сайті зорієнтувалися швидше ніж на радіо в PR- тонкощах, і зрозуміли, що сказавши не сказавши, думав не думав, але таке рекламувати не дуже варто. Але сама ідея, якщо вона була, здається. створює додатковий клопіт обліку та видачі папірців і. нові робочі місця або переобтяження існуючих.

  А що до цін,  то ціни на продукти, заявлені на відкритті, як повідомили ЗМІ, дійсно були нижчі, ніж у будь-якому з супермаркетів Кіровограда. Правда пройшло трохи більше тижня і ціни на деякі з них поповзли вгору. Так яйця подорожчали на цілих 30 копійок, з 3.20 грн до 3.50 грн, а цукор - на 15 коп. - з 5.00 грн до 5.15 грн. А в змаганні з цінами чомусь почали перемагати супермаркети, а не соціальна крамниця. Що це окозамилювання чи дешевий PR від влади? Питання цікаве, на яке ніхто не поспішає давати відповідь. Невже ринок так задушив таке «корисне починання», що неможливо видавити  «голос правди»? Народ потроху викриває, що його ошукують… Всі вже давно звикло до  такого подешевшання, коли зникає цінник з написом «10 грн.», і з’являється інший, де перекреслено число «13» і поруч написано «11». А що на «соціальному ажіотажі» теж можна заробити! А взагалі поняття PR в сучасній українській дійсності має соціально-політичний синонім – ошуканство.Чого ж дивуватися тому, що навколишні супермаркети, щоб зберігти покупця ціни знижуюють, а соціальна крамниця користуючись фішкою "соціальна" - підвищує...




   І навіщо владі тій облік придбаного у тій «особливій крамниці»? Невже немає чим більше займатися? Чи може захопилися  PR- ом і потрібні нові «Переконливі цифри» ? Проблема переїдання людей бідних не турбує через брак коштів та й через  ті PR- рити   «обжерливість»  при бажанні вона не зможе, інша справа влада. Схопиться за цифру і волати про показники поліпшення життя. ясна річ після певної стадії великого погіршення. Але любима турбота влади неімущим «зволожує очі від чуйності» і може скласти  ілюзію того що влада вами переймається не в плані здирства, а  в плані роботи не на собі, а на вас. Але те здається лише для наївних та затурканих злиднями.


Анатолій Авдєєв

http://surma3.moy.su/publ/shhob_ne_perejili/1-1-0-481

Категорія: Мої статті | Додав: graf (23.06.2012)
Переглядів: 91 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2017
Пошук
Друзі сайту
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz