На PR-акції міському
голові Кіровограда комуністу Володимиру Пузакова
у ЗМІ в бюджеті Кіровограда на 2010 рік передбачили понад мільйон
гривень. Кіровоградська
міська рада затвердила таку дуже гарну програму
економічної підтримки засобів масової інформації Кіровограда і
висвітлення
діяльності міськради та міськвиконкому на 2010 рік.
Відповідне рішення прийняте на
засіданні сесії Кіровоградської міськради сьогодні, 18 травня. На
виконання
програми передбачено 1110,2 тис. грн., із яких 467,4 тис. грн. мають
скласти
власні надходження – дохід від передплати і продажу міської «Вечірньої
газети»
та розміщення у ній реклами.
Програмою також передбачено
дотацію на «Вечірню газету» в розмірі
354,4 тис. грн.
Крім цього, згадана програма
передбачає висвітлення діяльності Кіровоградської міської ради та її виконавчого комітету на обласному
державному телебаченні і
радіо впродовж року на пристойну
суму 263,4 тис. грн.
Зокрема, на каналі «Кіровоград» плануються одна щотижнева вечірня
програма
«Актуальне інтерв’ю» за участю міського голови, дві програми на місяць
«Від
першої особи» за участю міського голови, секретаря міської ради,
керівників
виконавчих органів; одна щотижнева програма на обласному радіо «Ранковий
Кіровоград» та один – два щоденні сюжети у випуску програми новин.
На підтримку офіційного власного
сайту міської ради
передбачено лише 25
тис. грн.
PR cправа хороша, але
все
добре, коли все в міру і по грошах і за змістом. У міської ради буває
по-всякому.
Частенько рекламують підключення вулиць на околицях міста до мережі
природного
газозабезпечення. А одного разу так поглинулись у саморекламу, що навіть
з
помпою вісвітлили підключення двох вулиць міста до… електромережі. І це
на
початку ХХІ сторіччя. Правда «скромні»
журналісти не повідомили про
викрадення на тих вулицях дротів та життя її мешканців при каганцях
протягом
майжа півтора року.
Логіка залізна: зробив
добру справу – прорекламуйся…
Підтримка
ЗМІ справа гарна, але і грошей
багатенько і підтримаюють ними не всіх. Іншим прийдеться приміряти роль
спонсора міської ради, або писати правду замість похвальби. Скромність
міського
голови , як показали роки владарювання не в шані, бо окрім мільйонів на
рекламу, в місті не на оденому з пам’ятників
не пропустили його ім’я. Все,
як у Ільфа та Петрова, замість «здесь
билі Ося і Кіса» - «це зробив Пузаков».
Анатолій Авдєєв
|