Четвер, 21.09.2017, 04:38
Український Новокозачин
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [1131]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 180
Статистика
Форма входу
 Каталог статей
Головна » Статті » Мої статті

Не бажаєте порахувати за 150 тисяч?
Міська рада виділила 150 тисяч з бюджету, щоб порахувати маршрутки. Як повідомляє офіційний сайт Кіровоградської міської ради, влада Кіровограда приступила до організації роботи громадського транспорту на науковій основі. Першими кроками в цьому напрямку стали виділення з бюджету 150 тисяч гривень на обстеження пасажиропотоків у місті та укладення договору про це зі столичним державним підприємством "Державний автотранспортний науково-дослідний та проектний інститут". Новина трохи подивувала.

  Наступного тижня фахівці "ДержавтотрансНДІпроекту" прибудуть у Кіровоград і почнуть з того, що проведуть навчання місцевих студентів, які безпосередньо рахуватимуть пасажирів громадського транспорту на всіх його маршрутах. А я не студент, а безробітний журналіст, віком за 50, в якому на роботу майже не беруть.. В такому віці хребет не гнуть, і при отриманні завдання про що і як не писати, дарують таку посмішку та гримасу, після якої безробіття поновлюється… А обстеження пасажиропотоків дасть відповіді на запитання, нібито надзвичайно важливі для розвитку пасажирського транспорту загального користування: скільки і яких транспортних засобів потрібно для перевезення людей до різних мікрорайонів міста.  Але це  видно неозброєним оком та відомо водіям, що працюють на маршрутах. Ці відомості влада мабуть використовуватиме, обґрунтовуючи в подальшому відкриття маршрутів, місткість автобусів на них, а також тарифи. Висновки "ДержавтотрансНДІпроекту" будуть готові протягом 125 днів з початку обстеження пасажиропотоків. Нічого собі термін, як і сумма за дослідження і це у час тотальної комп’ютерізації. Навіть за часів товариша Сталіна  вручну на рахівницях з кісточками це було набагато швидше.

  Проводячи нараду із цих питань з керівниками місцевих підприємств-перевізників, начальник управління споживчого ринку, транспорту та зв’язку міської ради Ольга Гонтарь, як повідомили ЗМІ, підкреслила, що створення в місті раціональної мережі маршрутів пасажирського транспорту загального користування передбачено програмою "Центральний регіон-2015", а обстеження пасажиропотоків перед проведенням конкурсів за право обслуговувати маршрути – це вимога антимонопольного законодавства.  А ще транспорт це «коньок» нового першого заступника нового міського голови Василя Дзядуха. Після свого автобусного парку він  марить транспортними категоріями, але чомусь від цього нічого на краще у місті не виходить. І все це місто слухатиме пять років без ста перших днів, якщо  не форс-мажор і не поява нових людей у тих же кріслах.

 Чи не тому комусь стає  цікаво, що місто Кіровоград вже близько 10 років жило без такого обстеження і мало хто згадував про таку вимогу антимонопольного законодавства. Неочікувано великою є і сума, яка виділена Київському інституту для проведення такого обстеження. За  інформацією ЗМІ, минулого року тодішній керівник департаменту транспорту Володимир Горбатенко доповідав колишньому міському голові Володимиру Пузакову, що таке обстеження має коштувати біля 90 тисяч гривень.  Нова влада більш масштабна в питанні трати коштів, хоча і робить аудит витрат попередньої.


  Ще однією ініціативою, яку має реалізувати міська влада в галузі транспорту і виділити на неї також значну суму з міського бюджету, є встановлення GPS датчиків на маршрутках та автобусах, а також інформаційних табло на зупинках громадського транспорту.  Цим вже згаданий Василь Дзядух «марив» через ЗМІ майже два роки. І це все, незважаючи на жахливий випадок, що трапився нещодавно в обласному центрі, коли перекинулася маршрутка в районі вулиці Полтавської і кілька людей зазнали серйозних ушкоджень. За попередніми даними, маршрутка була технічно несправною. І це головна проблема транспорту: його технічний стан, виплати зарплат,  якість обслуговування та  стан доріг, що на окремих ділянках нагадують випробовувальний полігон. Проте, цей випадок не змусив міську владу вжити якихось дій в частині забезпечення безпеки пасажирів. А от  150 тисяч гривень на підрахунки обмеженого пасажирами повітря на транспорті, будь ласка.

 В місті ніколи не було ніякої програми розвитку траспортної мережі( лише в балачках та уяві балакунів), маршрути, на думку багатьох мешканців міста, розподілені мафіозно  по-кумівськи. Зі скандалами жили від тендера до тендера. В таких умовах певним колам зацікавлених осіб не потрібні ніякі програми чи зрушення, бо головне щоб гроші капали у потрібній і бажанно більшій кількості, а там нехай і бур’яни ростуть на асфальті після чергового ямкового ремонту.


Анатолій Авдєєв
Категорія: Мої статті | Додав: graf (04.03.2011)
Переглядів: 108 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2017
Пошук
Друзі сайту
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz