Понеділок, 20.11.2017, 00:25
Український Новокозачин
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [1131]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 180
Статистика
Форма входу
 Каталог статей
Головна » Статті » Мої статті

За гаманці кіровоградців турбується лише «Батьківщина» ?
Про тарифи, а вірніше їх можливе підвищення, на проїзд та комунальні послуги йшла мова на прес-конференції  депутатів  міської ради від  партії «Батьківщина» Івана Марковського та Павла Топчія.

 У Кіровограді нині активно обговорюється питання підвищення тарифів на проїзд у міському транспорті та квартплати,  в чергу стали тепло та водопостачальники. Але останні вже вмудрилися це зробити, за жартівливою традицією з першого квітня. Але ж мешканцям Кіровоградв не зовсім до сміху від цього на тлі здрожчання хліба, круп та всього іншого харчового кошика. Тому і виникає дилем: їсти, щоб вижити чи платити за сумнівні послуги. Звідти і борги за останні.

 "Батьківщина" проти підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та проїзд, завтра пікетуватиме міську раду. Інші партії в очікуванні. А чому? Бо в місті вони  «позапарламентські»? Якось «оступилася довама мандатами і тихо сидіть ще нещодавно галаслива «Солідарність» на чолі з паном Ярошенком… в цьому ключі поводяться і інші

  А тим часом вчора  в міській раді відбулось засідання круглого столу, присвячене тарифам на проїзд. На засідання були запрошені близько 10 найбільших перевізників міста, представники громадських організацій та журналісти. Головував на круглому столі перший заступник Кіровоградського міського голови Василь Дзядух (в недалекому минулому сам керівник підприємства-перевізника). Допомагала йому начальник управління споживчого ринку, транспорту та зв’язку Кіровоградської міської ради Ольга Гонтарь. Власне, вона і розпочала роботу круглого столу повідомивши, що тариф на пасажирські перевезення в маршрутних таксі міста не переглядався з 2009 року. За її словами, законодавство України в цій галузі дозволяє переглядати тарифи у випадку, якщо ціна на паливо зростає більш ніж на 10%. І за словами представниці влади, міська рада не має чинників впливу, щоб зупинити ріст цін. Ольга Гонтарь також відмітила, що навіть той розмір тарифу, який сьогодні обговорюється (1,75 грн.) не влаштовує перевізників.

Заява, яку зробив Віталій Біленко, заступник директора Агентства „БіКОР” у формі господарського ТОВ, в продовження обговорення теми, просто шокувала. За його словами, у перевізників відсутні кошти на паливно-мастильні матеріали та запчастини для транспортних засобів, тож перевізники не можуть гарантувати безпеку перевезення пасажирів. Нагадуємо, що на початку лютого в Кіровограді сталося резонансне ДТП, коли перекинулася несправна маршрутка і постраждали четверо пасажирів. Після тривалого лікування, постраждала пасажирка маршрутки нещодавно померла. Також виявилося, що цей транспортний засіб, працюючи на маршруті, не був застрахований. З страхуванням в Кіровограді, здається, картина майже така всюди. За баришами ніхто про безпеку та наслідки думати не встигає. Маршрутки  в Кіровограді їздять утрамбованими під звязку і суворе місцеве ДАЇ закриває на це очі.

 Перевізники в своїх виступах також зазначали, що скоро їм не буде за що заправляти маршрутки і вони просто не вийдуть на роботу. Це фактично означатиме зупинку цілого міста. А представник „Автобусного парку” повідомив, що у них на підприємстві існує заборгованість по заробітній платі в сумі 200 тисяч гривень і це також пов’язане із збитковістю перевезень. Але ж її не було на момент виборів 31 жовтня!

 

Також один з перевізників зазначив, що, наприклад, в Дніпропетровську тариф давно вже складає 2 грн.  Але хіба можна рівняти дніпропетровські відстані маршрутів з кіровоградськими? І цю думку розвили присунті. Категорично проти такої постановки питання виступила заступник голови федерації профспілок в Кіровоградській області Олександра Залевська. За її словами, не можна прирівнювати Кіровоград до таких великих міст як Дніпропетровськ через значно довші відстані і через значно вищі зарплати, і вищі вони  не лише у перевізників.

В кінці обговорення  знову взяв слово Василь Дзядух, який зазначив, що нині йде нібито реальний економічний процес, тому ситуація без змін залишатися не може. А в кінці свого виступу Василь Онисимович не забув згадати „транспортну фішку”, яку він сам приніс у стіни мерії, нової міської влади: встановлення GPS-навігаторів та інформаційних табло на зупинках. Нагадаємо, що міська влада запланували витратити 150 тисяч з міського бюджету на реалізацію цієї ідеї. На це гроші є, а на запчастини та пальне - немає?

Очевидно, що міська влада планомірно готує місто до підвищення тарифу на проїзд в маршрутних таксі. Деяких з присутніх журналістів не покидало відчуття участі у певному фарсі – коли є злі і ненаситні перевізники, які хочуть підняти тариф до захмарних висот і міська влада, яка їм цього не дозволяє і тому тариф піднімуть лише на 25 копійок.

 А вже сьогодні, о 16 годині Кіровоградська обласна партійна оргнаізація "Батьківщина" пікетуватиме Кіровоградську міську раду, таким чином виступаючи проти підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та проїзд.

 Про що  ще йшла мова на згаданій прес-конференції? Про перепетії з громадськими обговореннями передбаченими законом, які влада уникає, про судові рішення на протести прокуратури стосовно тарифів. Оскільки судді не їздять  в міських маршрутках то і протести відміняють. А з апеляціями теж невідомо чи будуть пордаватися, чи після виборів « все по-новому» - тихо, безконфліктно і нехай сутужно мешканецям міста. «Батьківщина» ж підставляє своє плече для реальної допомоги виборцям – юридичної та організаційної. Здається, що за гаманці кіровоградців турбується лише «Батьківщина»,  а інші  партії не то в очікуванні, не то мають який місцевий інтерес.


Анатолій Авдєєв

Категорія: Мої статті | Додав: graf (18.03.2011)
Переглядів: 122 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2017
Пошук
Друзі сайту
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz